Dags för uppdatering!

Nu har jag fått för mycket klagomål om att jag inte skriver i bloggen, så får väl ta och försöka göra det!

Tycker dock det är lite roligt, har inte uppdaterat bloggen på flera månader men ändå har jag mellan 4- 7 besökare varje dag, haha

Kan väl berätta lite om denna veckan.
Igår så jobbade jag och oskar i OLWs nya lokaler i sumpan, slipade golv och så, kvälls jobbade! :)
Idag har jag varit på svenska bil och jobbat lite och snart ska jag iväg till OLW med oskar igen, hoppas vi tar och käkar subway innan vi drar dit igen!

Imorgon är det dags för Charterfeber på Chaplins bar! Då måste ni komma och supa med mig! :D

Senare i veckan vet jag inte rikigt vad som händer, kanske ska uppdatera er 4- 7 läsare när jag veta mera;) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska länka din blogg i min så kanske du får fler läsare? Va sägs? :D

2010-03-26 @ 14:06:41
URL: http://emmawahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0