Torsdag

Dagen började helt underbart, nej helt fel! haha
Oskar skickar 135424 sms för att väcka mig vilket han till slut lyckas med.
Så upp och hoppa för att ställa in en maskin på jobbet på lagret som ståt utanför av visa anledningar.
Sen vart det till att åka hem och kolla på en halv film innan jag skulle åka och kolla vad som hänt med mammas bil.
Inget allvarligt som hänt med den som tur va, åkte direkt därefter till Komethallen för att sola.
Efter solningen vart det till att åka till Friskis och Svettis i bolinderstrand för att gymma en liten stund.
Nu har jag kommit hem och hunnit handla hem lite mat och käka den.
Nu väntar 2½ men sen vet jag inte vad som kommer att hända.

Imorgon ska jag iaf klippa mig och köpa nya jeans hos Skåne, han jobbar på Nudie nere i Outlet.
Så ska köpa ett eller två par jeans där imorgon tänkte jag, så jag har ett par nya jeans till kvällen som självklart kommer sluta på Riddar Jakob.
Som vanligt är jag Warm up där och spelar från 21.00 - 23.00.
Hoppas vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0