Nyår!

Började att fira Nyåret med middag hemma hos Gojan.
Menyn var rätt nice!
Förrätt: Hummersoppa
Varmrätt: Black and White ala Gojan
Efterrätt: Cheesecake med hallon och Morotskaka

Galet gott!
Dom som var med på middagen var: Sulan, Skåne, Maddis, Annie, Sassa, Patrik, Askan, Joel, Niklas, Gojan och Rasmus. Rikigt bra sällskap.

Efter middagen hade Gojan och Annie fixat en lek, som var helt klart rikigt bra, svårt att förklara leken, men mitt lag vann iaf ;)

Jag firade även 12 slaget där, sen tog jag bussen till Jakobsberg där jag möte upp Oskar och Niklas, då vi käkade på Winners och sen tog en taxi hem til mig. Senare kom Malin och Anna hem till mig så  vi söp vidare lite, Sen började jag somna i soffan så kastade ut dom, haha, så fick tillslut somna vid halv 5 tror jag.

Idag har jag varit på hos Malin och Anna och kollat på film tillsammans med Maria och Angelica.
Sen drog jag självklart vidare till Riddarn och spelade lite med Alex Sayz.

Men imorgon blir det rikig fest på Riddarn! Kom förbi då:D

Ses imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0