Jävla helg! HAHA

Igår var det Fredag, fredag innan löning, sägs vara en av dom sämsta helgerna på hela året för nattklubbarna. Men men.
Oskar tog körkortet så jag hade lovat att fira åt honom om han körde, så blev det oxå!
Vi åkte till kungsängen till Skåne och Sassa för att käka pizza med resten av gänget.
Rikigt trevligt, fint uppdukat, bra sällskap och bra stämning!

Sen drog vi vidare och tvättade bilen och hämtade upp Niklas och Cribba.
Efter att ha åkt runt lite i stan så drog vi till Grodan, självklart så hade inte dom andra gjort som jag sagt och tagit 22.05 bussen utan dom tog en senare buss, så dom står i kön när jag kommer.
Jag kan då fixa in typ 10 pers, men jag har 26 st bakom min rygg.
Så allt blir kaos, vakten börjar snacka om åldersgränsen, så jag tar med mig Oskar, Niklas och Cribba och går in.
Resten drog vidare någonstans. Rikigt synd!

Vi som var inne hade iallafall rikigt kul!
Ida och hennes kompis Sofia kom in lite senare oxå!

Alex dök inte upp mycket senare än oss.
Jag började supa såklart, enbart för att fira Oskars körkort, haha
Alex tog över DJ-båset runt 01.00, tror jag aldrig har sett en DJ ha sån scenvana någonstans i Sverige
Publiken verkade gilla det oxå!
Skulle vilja ladda upp alla filmer och bilder jag tog, men måste fixa en kabel mellan luren och datan, haha FAIL!

När Alex pass var slut så drog vi hem, vi passade på att skjusa hem Ida oxå.
Sen vart det winners för min del, har fortfarande inte rört maten jag köpte, haha
Somnade runt 05- 06.

Idag lär bli en lite jobbig dag
Lista över vad som ska göras idag:
Packa
Äta tårta hos Farfar
Åka till Viking Line
Festa galet med Sulan och mamma på kryssningen!

Men ska försöka hinna med allt.

Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0