Snart Fredag!

Idag är det torsdag, det betyder att det är fredag imorgon ;)
Så idag ska jag ut och dela ut massor av flyers och sätta upp affischer! Ska åka dit snart så jag får det gjort!
Igår var jag DJ på Villan, vart inte så mycket till DJ eftersom att det nästan inte kom någon, så vart mera till att dricka, men hade trevligt! På fredag ska dom öppna undervåningen dom gjort om där oxå! Är nice där kan jag säga! :)

Imorgon är det dax för den stora premiären för Neo, har kört radioreklam på 107.5 och har flyers och affischer, samt 5 djs denna helg, så hoppas på rikigt bra drag! :)
Jag kommer nog personligen sätt mig ner denna helg och festa och ha rikigt kul! Känns som att jag är värd det!
Ser verkligen fram emot den här helgen.

Har för övrigt börjat fixa lite med studentskivor, så vill du ha en studentskiva säg till mig!
Kanske i stan eller kanske vara bland dom enda som har på Riddar Jakob!

Ska fixa mig iordning och dra iväg nu!
Ha det
Andreas A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0