Onsdag = Utgång!

Ikväll ser det ut att bli utgång på Laroy, gillar inte rikigt stället, men kommer sköna djs ikväll :)
Har börjat gå dåligt med uppdateringar, fy skäms Andreas! hihi
Igår hade jag möte med Whis, hade en del att ta upp! Sen vart det till att hämta affischer och flyers till Neo, så har delat ut massor av flyers idag med Josefin, gick jätte bra, vi började prata om att köra en hardstyle kväll på Neo, vi får hoppas att det finns ett intresse för det. Kan bli av den 3 oktober :)

Imorgon ska jag först till Svenska bil för att få titta lite närmare på Opel Insigna, ska ju visa upp den nästa vecka, så måste plugga på lite:)
jag ska även ha ett lite större möte gällande hardstylekvällen med Josefin och några till!
Sen ska jag och Annie dela ut flyers också :)

På fredag blir det också flyers, fast med Natta :)
Sen blir det party på NEO!
Jag ska faktiskt vara Dj med Oskar, ska bli rikigt roligt, va ett tag sen jag och Oskar spelade tillsammans!

Ska försöka uppdatera innan fredag igen!

Ha det bra så länge!
Andreas A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0