Faan det går inge bra för mig att skriva här!

Har blivit så mycket att göra att jag knappt hinner med att skriva här...:/
Har jobbat alla vakna timmar sen i onsdags tror jag. Jobbar med svenska bil vid Coop Forum i Häggvik i veckan, onsdag - lördag, sen Neo på fredag och lördag, samt fredag på Riddar Jakob, då Sulan gick hem mitt under vårat event där.

så har haft fullt upp.
Lär bli samma sak kommande vecka, då jag jobbar onsdag - lördag med svenska bil i bromma vid Coop forum!
Sen har vi 2 stora grejer som kommer på Neo i helgen!
Fredag spelar Max från olika ställen i stan, Grym DJ!
Lördag hardnight! Hardstyle och hardcore, allt sånt jag inte kan, haha!

Ska försöka uppdater mera iaf!

Kommentarer
Postat av: Eliin

Ja, uppdatera mera. Och jobba inte ihjäl dig :)

2009-10-05 @ 17:04:36
URL: http://elinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0