Dax att uppdatera lite vad som hänt under veckan kanske?

Måndag:
Började med möte med Svenska bil som jag ska jobba för senare lite grann, ska nog blir rätt kul att jobba för dom, ska visa upp en av deras bilar vid olika Coop butiker, få folk att provköra och så vidare.
Sen hade vi i Whis styrelsen ett möte. Vart en hel del att prata om faktiskt:)

Tisdag:
Hade sen tidigare fixat ett möte för några bartenders att få komma på en interjuv, så var med på den. Vet inte om dom får jobbet eller inte än. Man kan alltid hoppas:)
Sen hade jag ett annat möte, kommer inte rikigt ihåg om vad, haha

Onsdag:
Då var vi och kollade på ett kontor till Whis, känns att det är dax att få tag i ett kontor. Måste få lite bättre struktur på allt och blir ännu seriösare! Var ett rikigt fint kontor till ett bra pris ändå, finns en stor risk att vi tar det!
Sen åkte jag och Sebbe till Bergshamra, Universitetet, Danderyd och Mörby för att sätta upp affischer, inte kul!

Torsdag:
Jag, Sulan, Oskar och Säde åkte till Bergshamra för att dela ut lite flyers, sen skickade jag iväg Sulan och Säde till Universitetet för att dela ut där också, verkade som att dom hade mera folk i rätt ålder där än vad jag och Oskar hade! Men jag och Oskar delade ut en hel del iallafall!

Fredag:
Vart lite strul med mina djs för kvällen, men det löste sig rätt bra ändå.
Samma med fotografer, men vi hjälptes åt och löste även det.
Jag, Oskar och Niklas åkte rätt tidigt till Neo för att börja fixa, vi var nog redan där vid 17.00, så vi började dela ut ännu mera flyers. Sen vart det till att ta något att käka. Vart en god pizza!
Sen började man bli rätt nervös inför kvällen, så jag började fixa med filmningen vi gjorde under kvällen.
Folk började trilla in vid 21 och folk verkade ha rikigt kul, så kändes riktigt bra!
Sen fick jag lov att köra hem Annie, Skåne, Markus och Niklas.

Lördag:
Ska till Neo och köra ikväll igen! Kommer bli rikigt kul!
Berättar om hur lördagen vart på söndag;)


Nu måste jag ta och sova iallafall, klockan är snart 5:/

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0