Ont i fötterna!

Har precis kommit hem från Mp, har provjobbat i deras VIP avdelning, rätt kul men stressigt!
Måste säga att jag kanske valde ett par rikigt dåliga skor för att springa runt där i 6 timmar...:/ AJ!
Började vid 21, men det kom inte en enda gäst förens 22.30.
Sen var det full fart på mig hela kvällen. Vid 3 stängde vi igen och började plocka bort allt och göra det lite fint, sen gick jag och Oskar till Winners och käkade hamburgare! Winners <3!
Sen skulle vi ta en taxi hem, en jävel ville ha 100 kr! För en kilometer! Andra taxin vi frågade antog vårat bud.
Har äntligen fått av mig alla kläder och dom där jävla skorna! Galet skönt!

Imorgon kanske det blir av att gymma, ska oxå hämta upp mina högtalare som står kvar sen Another friday spelade för någon helg sen, kanske är dax att hämta dom innan dom blir utslängda, haha.

//
AA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0