Galen kväll igår!

Går kvällen gick inte rikigt som planerat, skulle ha åkt till sportbaren i kungsängen och hejat på Skåne när han tävlade i en karaoke, hoppas han vann!
Blev istället direkt till en hemmafest, där man kanske blev lite för full (A)
Lite ångest imorse kan man säga,

Har nu vart och satt upp mitt PA system på ett bröllop, inge kul att gå upp vid 10.30 och bära tunga högtalare på 40 kg.
Sitter nu och käkar min paj jag gjorde igår, smakar faan bra!

Ikväll kommer det bli galet kul på Cattelin med White Night!
Har en känsla av att det kommer att komma mycket folk :)

Ger en uppdate imorgon hur det gick :)
Imorgon ska jag oxå på arbertsinterjuv, så får hoppas det går bra!


Har hittat en låt som passar hur jag kände imorse!



//
AA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0